Projecten 2021-08-05T13:40:57+00:00

Projecten

Op deze pagina treft u een overzicht van de meest recente projecten waar Marjolein Westenberg aan gewerkt heeft.

Provincie Gelderland

  • PMO bij de Provincie Gelderland in Arnhem.
    • Ondersteuning Programmamanager in de aanloop en tijdens een Europese aanbesteding.
    • Tijdens de implementatie meewerken in het projectteam; opzetten en bijhouden van de financiën, planning, notuleren, stukken voorbereiden voor de stuurgroep, bijhouden van een Risk- en Issuelog, beheer van SharePoint en communicatie (zowel intern als extern).

Nationale Politie

  • PMO binnen de sector Programma-, Project- en Interim management (PPI) van de Nationale Politie te Odijk / Utrecht
    • Ondersteunende rol en mede verantwoordelijk voor het waarborgen van de continuiteit van de programma’s/projecten die vielen onder de sector PPI.
    • Dagelijkse werkzaamheden: ondersteuning van de programmamanager & onderdeel van een projectteam. Daarnaast werkzaamheden zoals: notuleren, agendabeheer, bijhouden van Principal Toolbox, programma- en resourceplanning.

vtsPN

  • PMO bij vtsPN (Voorziening tot Samenwerking Politie Nederland) in Utrecht
    • Ondersteunen van verschillende projectmanagers in diverse taken bij het project Financiën binnen de Politie.
    • Naast de rol van verslaglegger van diverse meetings, bijhouden van projectadministratie in de Principal Toolbox en een aantal administratieve taken, was ze ook verantwoordelijk voor o.a. het opstellen (en monitoren) van de projectplanning in samenwerking met de projectmanager, voorbereiding van de impactanalyse voor de migraties, meehelpen aan het schrijven van PIDs, schrijven van voortgangsrapportages, resourceplanning, regelen van projectteam meetings en communicatie binnen het project.

PLUS Retail BV

  • PMO bij PLUS Retail B.V. in Utrecht
    • Bedrijf en Winkel Automatisering (BWA) programma – transitie naar SAP.
    • Ondersteunen van gebruikers met Principal Toolbox, SharePoint en Confluence/JIRA.
    • Verantwoordelijk voor het bijhouden van de planning, de financiën en de ondersteuning van de projectmanager en het gehele team (resourceplanning, organiseren van events, meetings, projectrapportages, notuleren etc.)

Logius

  • PMO bij MijnOverheid.nl (MO) / Logius in Den Haag
    • Opzetten van een PMO
    • Capaciteitsmanagement, planning & control door middel van MS Projects, rapportages maken, aanspreekpunt voor het project, financiële administratie en het onboarden van medewerkers. Ook was ze onderdeel van een LEAN traject binnen Logius voor het verbeteren van 1 van de bedrijfsprocessen in een traject van 3 maanden.

Meer weten?

Wil je meer informatie of een afspraak maken? Neem gerust contact met me op.

Ik ben bereikbaar via 06 – 22 76 35 99 of stuur me een bericht via het contactformulier.

Contact